Sunday 6 March 2011

落寞

忙完后的落寞感,怎样盖也盖不住。。
好多想分享这三天的经历,但是我很懒,所以,无限期押后啦。。
离乡背井真的不好受,我大概也有三年是这样子了。。从家里回到原点,就是会落寞,会想念妈妈,我的家。我那么大的一个人也控制不了压抑不住我的落寞,我的feeling告诉我了。。
或许EQ不够高吧,独立久了,勇敢久了,我也会累的。。我也想当温室的小花,但我知道家人对我的期望,我怕妈妈会担心我,所以我也装得很勇敢,只好勇敢下去。。


落寞的我,开始胡思乱想了,情绪也越来越浓烈了。。

4 comments:

  1. babe..you are tough girl.. =) one more year to go..must be brave enough..and..dont be so lazy..faster share your 3 days stories.. =.=

    ReplyDelete
  2. haha.. cos need to copy out the photos.. so i plan to do it on weekend... XP wait patiently.. thank u for ur encouragement!!

    ReplyDelete
  3. huh?still ned to wait for so long ar? T.T sad..u r reli my tough girl..but if the shoulder is needed,i will queue up behind ur david to let u lean on.. =p

    ReplyDelete
  4. *like* haha....... i will arrange a time to upload my cousin's wedding photo la..

    ReplyDelete